you are the light of my life, my eternal sun

God Kväll gott folk! Hoppas ni har roligt en mörk och kall fredag som idag.
Jag har bara tagit det lugnt som vanligt med syskonen, precis där jag trivs!
Vi såg på Finding Neverland, men såg inte så mycket på själva filmen då
vi mest pratade. Av vad jag såg av filmen så var den rätt bra och hade en fin
story. Det gäller bara att tro så kan vad som helst hända var typ budskapet
av filmen. Och det är sant!

Ni som bor här i Stockholm har väl märkt hur sjukt kallt det var idag?
Alltså det var helt galet, jag stod och skakade tänder hela dagen nästan.
Kylan kom så plötslig, kan gissa att det var några plusgrader igår och
dagen innan med. Men idag var det några minus. Vill ha sommaren nu!
Har tröttnat på kylan redan som det är.. Våren borde nog komma så här
dags enligt mig. Stor chans att det lär hända.. det är ju bara Januari still.

Fick reda på idag av historia läraren att Rom-resan har flyttats fram några
dagar! Yey! Så istället för den 24e April åker vi tydligen den 17e. Och dessutom
skulle vi får stanna kvar en extra dag. Muchos kul!

Nu tror jag att det blir direkt till sängen. Är för trött för att läsa eller något sånt.
Beso y Buenos Noches!


kladdkakan som vi bakade (med vi menar jag syster-yster då)


 


Kommentarer
Postat av: hibo

VA ROLIGT ATT NI ÅKER TIDIGARE T ROM... ja antar att ja sitter i någon klassrum i skolan o väntar på att en lärare ska dela ut ngt prov... :P

btw va gott kladdkakan ser ut.. blev sugen på en :P

2009-01-17 @ 13:25:59
Postat av: soraia

Tycker det är så jävla orättvist! KLAGA eller ngt!

Ni borde också få resa bort.. jävla thg :P



haha tack

2009-01-17 @ 16:30:40
URL: http://soraiaforpresident.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0