ur det onda föds det goda

Hej! Jag har igen inte orkat blogga något på läänge nu.
Jag fattar inte hur ni andra kan hålla kvar engagemanget så mycket? Jävligt bra är
det iaf! Det har varit lugnt och skönt de senaste dagarna nu. Nu mot slutet av veckan
är det iaf lite lugnare. Igår slutade vi tidigt efter bara två lektioner så jag, aldona, emilla
och elise drog in till stan och fikade på wayne's coffe. chai latte är supergott, och det
är INTE ALLS en fjortisdricka.. så det så! Efter det skulle vi dra till Emilla's hus, men det
blev visst inte av. Klockan fyra var det dags för hemspråk. Vi har börjat med varje vecka
nu igen istället för vartannan.. buhu. På kvällen åkte jag och övningskörde igen. Skitkul
måste jag säga att det var. Jag är fan BÄST på att köra! Haha. Idag var också en sådär lugn
dag.. Efter skolan åkte jag med Emilla till hennes pappas sushi-restaurang. Sjukt god mat
där! Vi satt där och snacka på om allt mellan himmel och jord. Den där bruden är allt
speciell! Nu ska jag iaf börja plugga på mitt prov i historia som jag har imorrn.

Idag är både en glad och inte så glad dag kan jag säga. Det händer ganska mycket runt
kompiskretsen och det är lite jobbigt måste jag säga. Jag kan bara önska att allt löser sig
nu och att det inte går överstyr. Om rätt person läser det här vet jag att den vet vad det
handlar om. Något åt det gladare hållet är att jag fick ett MVG i filmkunskap. Yeeey!
Eftersom att det där ämnet är relativt lätt, så skulle jag blivit rätt så bummed out om jag
fick mindre. Glada nyheter! Och idag ska jag börja träna igen också! Så det blir aerobics
klockan 19.00. Åh äntligen får jag röra på mig igen! :D Måste börja pluggish nu så jag får
bra på provet. Puss&Kram, vi syns på stan!

Glamrock rocks! (the Darkness - Love is only a feeling)

Kommentarer
Postat av: hibo

NICE MVG HAHA

AM HAPPY 4 U :D

hoppas det går lika bra me mitt IV-val :P

2009-01-15 @ 21:22:04
Postat av: soraia

JA! TACK Hibo, Detsamma! :DD

2009-01-16 @ 16:23:26
URL: http://soraiaforpresident.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0