time heals all wounds

Det är åter igen inte mitt fel att det har vart en sådan bloggtorka idag.
Interneten funkade inte hemma och den funkade tydligen inte i hela Kista
områdena. Konstigt. Vilken tur att den kom tillbaka nu iaf, jag behöver fixa
en läxa på datorn. Vi kan verkligen inte leva utan dator en endaste dag..

Dagen har varit ganska lugn och skön. Vaknade runt 10 och skulle äta
frukost en timma innan jag tränade aerobics så att jag slipper all håll.
Klockan 11 var dt dags för träning! Skönt att få röra på sig, nu har jag
äntligen börjat igen. Efter det åkte jag och körde med pappsen.
Jag åkte litegrann på en vanlig väg fullt med bilar, men blev lite skraj
så jag fick byta med pappa. Skönt det! :) Efter det blev det Burger King
med familjen.. där blev det nästan onödigt att träna.

Nu ska jag ta och plugga och fixa med uppgifter. Sen blir det antagligen
The City och Pineapple Express (för 5e gången!). Pussar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0