time.and.again.boys.are.raised.to.be.men.

Hej kära läsare. Hoppas allt är mer än bra för er denna kalla och mörka tisdag.
Det var ju hur kallt som helst idag! Och det snöade gigantiska flingor. Nu är jag
bannemej trött på vintern. Och det är så himla okul när det är mörkt när man ska
åka till skolan, och även när man kommer hem. Man ser aldrig ljus ju! :(

Idag blir ingen träning för min del. Jag ska följa med lillasyrran som ska till
Kärrtorps Gymnasium för öppet hus. Åh kommer ihåg när jag skulle välja skola.
Det var så annorlunda och man visste att man var påväg bort från vårt trygga lilla
Husby. Läskigt - men ändå väldigt spännande. Så idag är det hennes tur. Hon
som nyss gisk i 8an, vad hände liksom!?

Fick hem pappret om Rom-resan och om man för följa med av föräldrarna, samt
om de kommer närvara på föräldrarmötet som informerar om resan. Vi får se
vad pappasen säger nu. Han är väääldigt överbeskyddande om jag säger så.
Jag vet att jag kommer få åka av honom, men han kommer vara superpetig
och kommer sääkert ställa massa frågor på föräldrarmötet.. Han är nog bara
rädd om mig. Jag uppskattar det som fan, men det kan bli liite jobbigt ibland.
Men sen när jag tänker efter så bryr sig de flesta föräldrarna i klassen heller.
Det kan jag se som lite läskigt.

En lite glad nyhet idag är att lillebror fylle nio! De växer så snabbt, det är galet.
Vi ska fira lillen på lördag istället för idag. Jag tror att han kommer få ett nintendo
DS av pappsen. Vill också! :D Grattis lillebror, du är värd den bästa födelsedagen!
<3

ge mig sommar! utsikt från loftgången


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0