shit happens

Hallå! Tänkte bara tipsa er snabbt om Forrest Gump som går på 4an nu,
den har gått ett tag men den är ändå värd att se. Så koll på min favorit film! :)
Dagen har varit ganska så hektiskt, jag och syster la oss vid fem inatt för vi
kunde inte somna. Lillebror opererades klockan två-fem inatt. Stackaren.
Men nu är allt bra. Vi gick och besökte honom i sjukhuset hela familjen och
det var verkligen jättejobbigt att se honom ligga där med dropp och slangar
överallt. Men han tog det bra, han är en riktigt modig pojke. Fick se hans ärr
som han har på magen nu och jag måste säga att det såg sjukt läskigt ut!
Ville bara gå därifrån. Vi ska dit imorgon igen och inatt sover pappa hos
honom.

Nu är jag hos storesyskonen och vi ska käka middag och se på film här.
Efter det måste jag hem och plugga som fan. Skolan börjar om 2 (!) dagar!
Missa inte Top Model förresten som kommer 20:00. Förlåt för en dålig upp-
datering, men ni förstår. Besitos!



Kommentarer
Postat av: Aisha

Haha jag såg lite av filmen men dt va dålig kvalitet så ja stängde av;P men den verka bra!;P måste se den!

2009-01-06 @ 19:54:25
URL: http://introducingme.blogg.se/
Postat av: Aisha

Haha ja ska se den så fort som möjligt;P Hahaha men ja vet , jag är lite konstigt;P

2009-01-06 @ 23:42:13
URL: http://introducingme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0