oh, the wait was so worth it

Oj! Det har vart ett tag sen sist, och jag har verkligen längtat tills jag har fått blogga.
Det är ju inte mitt fel, interneten hos mormor slutade fungera.  Typiskt. Ni som har
varit så duktiga och kommenterat och statistiken är högre än någonsin nu. Keep up
the good work! 8)

Under helgen har jag varit med kära mormor och det har varit skönt och lugn hos
henne och som jag har nämnt förut är min mormor den närmaste släktingen för mig.
Hon är som en kompis mer än en mormor nästan. Därför är det alltid lika roligt att
vara där. Idag ska jag åka och fika med några kompisar som jag inte har träffat på
evigheters evigheter nästan. Jag tror att det blir café 60 som har supergod chai latte
och chokladtårta. Gott! Vi får höras senare guys. Ni har varit duktiga här på bloggen.
Besitos!


coldpay - fix you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0