keep.playing.the.game.

God Kväll människor! Det känns så konstig att blogga på ngt sätt, vet inte vem som
läser bloggen. Några vet jag ju, men man vill ju veta vilka ni andra är också. Ni får
gärna skriva vilka ni är. Var inte blyga, kommentarfältet är öppet för alla! =)

Kom hem för en stund sedan från Burger King med syster-yster. Det blir mycket sånt
nuförtiden. Och jag som försöker vara duktig.. Men en sak som jag aldrigaldrigaldrig
någonsin kommer ge upp är skräp-mat. Jag är ett stort fan kan jag säga! Det är min
synd. Innan det var vi på Kärrtorp Gymnasium där syster ville se om hon ville börja där.
Den verkade vara rätt så sjyst. Träffade dessutom på min lärare i SO från grundskolan
som har börjat jobba där. Blev helt chockerad när han bara dörk upp. Han var min
absoluta favorit lärare. Åh kom att tänka på min förra skola när jag såg honom. Och hur
mycket jag saknar den. Tiden går så snabbt. Vill vara liten all over again.


Dased and Confused by robert lio.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0