it's a beautiful day

God Morgon!

Det kändes verkligen som en kalldusch att behöva vakna upp klockan åtta.
Sista dagen fick inte njutas av till fullo och det är helt mitt fel. Jag borde ju bara
ha tagit hand om läxorna för länge sedan, men min synd är att spara allt till sist.
Nu får man ta konsekvenserna. Behövde ta en lång och skön dusch när jag hade
vaknat upp så att jag hinner piggna till. Det hjälpte nästan inte alls.

När jag är klar med arbetet (om jag hinner klart innan tolv dvs) ska jag ta en promis
hade jag tänkt. Promenaderna funkar nästan för mig som terapi. Hur sjukt det än
låter så är det verkligen helt annorlunda när man spatserar runt i naturen helt själv.
Man är ett med sina tankar och då kan man tänka ordentligt. Då slipper jag grubbla
på kvällen innan jag lägger mig. Och en lång natt utan sömn är verkligen det sista
jag behöver idag, med skolan som börjar imorgon.

Efter promenaden blir det nog till Astrid Lindgren's där vi ska besöka lillebror.
Ska se efter om vi kan köpa en present till honom innan. Ha en fortsatt bra morgon
så hörs vi förhoppningsvis om en stund.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0