i.found.you.in.this.ray.of.light.

Pjuh! Vilken förändring det är på bloggen! Helt klart snyggare om ni frågar mig.
Tänkte experimentera lite och fixa med designen och nu är det mer.. mig om jag
uttrycker mig så. Enkelt och rent liksom. Jag gillar det! Och självklart hoppas jag
att ni också gör det. All hjälp fick jag från designbloggen och jag är riktigt riktigt
nöjd med resultatet mina vänner. Det enda som fattas nu är en snygg header.

Jag är iaf inte på sömn humär just nu.. tror jag fick alldeles för mycket strålning
från dataskärmen. Nörd-varning på G. Ska jag runda av då? Ha det bäst gott folk.



God Natt
 
2009-01-21 @ 23:08:51 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0