i.finally.drowned.in.my.sorrow.

God Morgon! Onsdag morgon, halva veckan har gått förbi och snart är det helg!
Jag bestämde mig för att skit i idrotten, var för mörbultad för att vakna upp.
Dessutom så har vi en låång håltimma direkt efteråt. Så idag åker jag till skolan
vid tolv. Sweet! Skulle ut och käkat med tjejerna under håltimman och det missar
ju jag. Nästa gång! Efter klassrådet är det projekttid i mer än 2 timmar.. blää.
Sen är det direkt iväg till modersmålet som börjar fyra. Har inte ens gjort läxan.

På fredag är det Chris Brown! Vad snabbt det har gått! Känns som igår när vi köpte
biljetterna i november. Äntligen där! Vi får höras lite senare guys. Besitos!


absolutely lovelovelove it! (the kooks - naive)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0