i will never forget your smile

Long time no see! Nu har jag varit lat igen :). Det är bara att acceptera.. Sån är jag!
Nu har det blivit helg igen efter bara två dagar i skolan. Skönt! Tycker vi borde ha fått
de där två sista dagarna som jullov också.

Skolan började direkt med lektioner och inlämningar. Ingen mjukstart direkt.
Nya schemat börjar inte förrens om en vecka, det såg rätt så spännande ut måste jag
säga! Jag gillar nya tag. Så tekniskt set så har inte nya terminen börjat. Än. Det var i alla
fall sjukt roligt att träffa klassen igen! Man saknar vissa så mycket.

Idag har varit en lugn dag. Förrutom att jag har börjat övningsköra. Jag har aldrig rört en
ratt innan idag och jag måste säga att jag var rätt så duktig! Har fuskat med att lära mig
regler och sånt från CDn, men det får komma! Om ni undrar varför jag börjar redan nu är
att min pappa är så engagerad i att vi ska skaffa körkort så fort som möjligt i vår familj.
Mina storesyskon skaffade sina när de fyllde arton också. Så jag lär nog ha mitt till den
här sommaren. Yey! :D Efter det åkte vi till syskonens hus och åt middag där tillsammans
och hade allmänt roligt.

Jajust det! Storesyster snackade med mig om att jag hon och lillasyrran ska åka till
Venedig eller Paris för en weekend-resa någongång snart. Fatta! Jag vill verkligen åka till
Paris, så om vi ska åka iväg vill jag nog få som jag vill. Och det kommer jag, tro mig!
Dessutom åker jag ju till Rom i april(!). Vi skulle ha så sjukt kul, bara vi tjejer.

En annan rolig nyhet är att jag förhoppningsvis kommer gå på Coldplay konserten som
är i Augusti. Helt gratis! Jag återkommer mer om det senare om allt löser sig. Jag
hoppas verkligen att det kommer funka! *Håller tummarna riktigt hårt*

Förlåt för ett onödigt långt inlägg, men kände för att skriva lite om vad som har hänt.
Jag säger God Natt och Sov gott till er, för imorrn väntar en lång dag med plugg, tvätt och
mer övningskörning. Önska mig lycka till!

Besitos


Kommentarer
Postat av: JOSEFINE

Ja du borde se den helt klart, men rekomenderar att se dn hemma så man kan ta lite paus eftersom den är så lång!

2009-01-11 @ 13:00:25
URL: http://joosses.blogg.se/
Postat av: Malin

Jattefin bakgrund och jag minns att jag ocksa alskade de dar nya tagen nar man kommer tillbaka efter ett lov.

2009-01-11 @ 18:18:03
URL: http://piccadillytears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0