i never thought you would turn out this way

Hej! Äntligen är det fredag.. Gud vad skönt måste jag nog säga!
Jag har gått på gymnasium i ungefär halvas tiden nu, sjukt snabbt. Tiden flyger.
Skoldagen var helt OK med lektionerna, vi hade ett prov i historia där jag tror det
gick hyfsat bra. Vi hade ingen filmkunskap som skulle ha vart sista lektionen.
Det är inte så skönt att det ämnet är över nu, vi hade ju en sån bra
lärare. Snart börjar vardagsjuridik istället och nya schemat börjar på måndag.
Typiskt alltså, jag som precis började fatta mitt schema.

Massa saker har hänt nu i skolan med vännerna och kompiskretsen är inte sig
lik. Men jag hoppas och tror att allt kommer att lösa sig väldigt snart. Det ska ju
inte vara så här!

Men efter skolan följde jag och Elise till Emillas pappas sushi restaurang (vilket
är andra gången i rad för mig!). Deras mat är fan himmelsk! Jag och Emilla satt
iaf kvar där en lång stund efter att Elise var tvungen att dra tillbaka till skolan.
Emillas pappa är så himla skön, och snäll som låter oss komma dit och käka. :)

Imorrn skulle jag åkt till skolan med Emilla för att vara guider när det är öppet hus,
men tyvärr blir det inte så. De vill visst att vi ska stanna där i 6 (!) timmar när alla
andra får stanna i bara två ynka timmar. Jag som ville ha den där biobiljetten.
Så efter det skulle jag ha åkt och sett Benjamin Buttons otroliga liv med Emilla
och hennes boyfriend, men tyvärr blir inte det av heller eftersom att jag behöver
den där biljetten för att gå. Bummer.

Får väl spendera morgondagen med att göra annat. Som att kanske läsa New
Moon eller se på en film.. eller hälsa på syskonen! Yeey. Omg, hoppas pappa
inte tvingar mig övningsköra igen, för det kan bli lite jobbigt! Haha.


Underbart goda yakiniku. Före&Efter :D

Emilla som en duktig barista. Pappa är stolt!

Varm choklad efter maten, made by Emilla

Kommentarer
Postat av: venus

SKULLE MAN HA FÅTT EN BILJETT?! nähä! då skulle jag ha gått ju :(

2009-01-16 @ 16:30:25
Postat av: venus

naya! fitta och grejer va :P vad ful i munnendu var :P

2009-01-16 @ 16:34:48
Postat av: soraia

Ja det fick man! Men du kan fortfarande gå, se bara till att vara där typ elva. Vill också ha en biobiljett, emn det är inte värt det för att stanna där från 11-16 :(

2009-01-16 @ 17:20:16
URL: http://soraiaforpresident.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0