I felt light-headed at the touch of this stranger's hand

Åh måste bara säga att det verkligen känns i kroppen nu efter gårdagens träning.
Jag älskar träningsvärk! Aerobics är sjukt roligt måste jag säga, är inte en person
som gillar att styrketräna. Speciellt inte på typ Friskis&Svettis. Jag gick där för ett
par år sedan och jag gick inte så mycket som jag hade velat. MÅSTE ha någon
som berättar vad jag ska göra, annars hände det lätt att jag börjar slacka.

Kvällens planer blir att gå till storesyskonen där jag ska baka kladdkaka med syster
min. Sen får det bli en film till det. Kanske Finding Neverland med Johnny Depp.
Mysig fredagskväll!

Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Lina

Håller du koll på när desperate börjar? =)

2009-01-16 @ 18:11:10
URL: http://neithotep.blogg.se/
Postat av: soraia

Nej, jag har ingen som helst aning! Säg till om du får reda på det så gör jag samma sak! :)

2009-01-16 @ 19:53:15
URL: http://soraiaforpresident.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0