can't get you out of my head

Hej! Tycker att det var ganska smart att vakna upp så tidigt idag, nu är jag nästan helt
slut. Är tillbaka från sjukhuset. Hela familjen var där och lite släktingar. Jättegulligt att
de hälsade på. Det är alltid fullt där hos honom haha. Somalier, vad ska man göra :)
Han fick också besök av mammas kompisar som hade köpt en nalle till honom.
Jag döpte honom till chikezie eze haha, älskar det där namnet :D

Nu är jag iaf tillbaka och laddad inför Top Model. Sen är det bara att börja plugga igen.
Hoppas bara det inte blir så sent för jag vill sova ut innan imorgon. Ha en god fortsatt
kväll. Besitos!


läskigt? tycker jag!

Kommentarer
Postat av: Aldona

är det bättre med din bror nu?:( ses imorrn sötis!!!! <3 hihi

2009-01-07 @ 20:37:53
URL: http://aldona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0