bort från kalla sverige

Åh vad jag vill resa! Bort från kyla och mörkret. Jag vill känna värmen.
Nu kan inte man låta bli att frysa hemma heller. Gårdagen var hemsk, här
i allafall. Det var så sjukt kallt! Hoppas det här året blir fyllt med resor och besök
av olika länder. Helst sådana som man inte har vart och besökt. Jag vill verkligen
åka till England och det ska jag kanske under sport eller påsklovet. Håll tummarna!
Men tror bara att det blir för en helg eller något. Då ska jag fan till Primark och Starbucks!

Sen diskuterade jag och mamma om jag skulle åka tillbaka till USA i sommar.
Tror inte att det är så stor chans att jag åker i år igen, men ändå så finns idén där.
Åh vill tillbaka. Den 24e april blir det ju Rom med klassen också! Det verkar som att det
första havlåret av 2009 ser bra ut. Hoppas det här året blir bättre än 2008. Vi hörs!


London

Kommentarer
Postat av: Hibo D

ooooow hatar er klass, er ska ja säga skolan

alla linjer får åka på en resa utom våra t,ex teknikarna en resa till london e en fem stjärnig hotel,, ni t Rom.. räknas en resa t en bondgård där vi fick sova över som resa :P:@

2009-01-02 @ 18:08:08
Postat av: Lexie

åh jag vill också ha värme :)

2009-01-02 @ 21:03:35
URL: http://musicofc.blogg.se/
Postat av: soraia

HAHA Hibo, jag lovar att jag tycker synd om er..

Det är sjukt orättvist att när vi är i vackra Rom så sitter ni i klassrummet :(

2009-01-02 @ 22:30:56
URL: http://soraiaforpresident.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0