a.trail.of.ruby.red.and.diamond.white.

Kära läsare. Börjar vädret irritera skiten ur er också? Jag märker att jag är ett sommarbarn.
Jag älskar allt som har med sommaren att göra (förrutom krypen) och när våren kommer
så vet man att sommaren är påväg.. Vill ha sol och värme nu!

Skoldagen gick skitbra. Berättade ju att jag inte åkte till skolan förrens tolv. Skönt som
fasiken. Hade klassråd och sedan projekttid där vi hade introduktion för projekt 4, alltså
Rom-resan och vad/hur vi ska arbeta. Åh jag längtar så mycket. Det kommer att bli galet kul!
Efter det var det dags för hemspråk. De där människorna vet verkligen INTE när de ska hålla
käften! Sjukt respektlöst..

Nu ska jag bara ta det lugnt. Har inga läxor till imorgon så tänkte ta det lite lugnt och se på
Top Model, samt läsa lite. Skönt onsdag dvs! Vi får höras lite senare söta människor.


Vår i Stockholm. Visst längtar man lite?
Spring in Stockholm by Kaj Bjurman.

Kommentarer
Postat av: venus

varför var han tvungen att dö :( ska köpa filmen så jag kan se den om och om igen haha :P



längtar också till rom! det ska bli så kuuuuuuuuuuul! du vet att det är obestämda platser på ryanair?:P haha asnajs

2009-01-21 @ 19:13:20
Postat av: soraia

Jag vet! :( Vi skulle ändå inte fått träffa honom, men ändå liksom. Precis köp filmerna så du kan tråna efter honom på så sätt :P



ELLERHUR!? SJUKT roligt, läängtar som fan!! Är det!? Åh får man blanda klasser laakin? :O

2009-01-21 @ 19:19:54
URL: http://soraiaforpresident.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0