you never know what to expect

hallå! idag är 20e dagen på fastan och de sista tio dagarna är extra betydelsefulla.
därför är dagen lite speciell för mig och familjen. ikväll när vi ska avbryta fastan är vi
bjudna hos mormor och vi ska käka en riktig festmåltid där. har alltid älskar Ramadan,
familjen tar sig tiden till att umgås och ha kul och man känner sig verkligen som ett.

igår skrev jag någonstans vid åtta tiden att jag skulle lägga mig, varav mitt sista inlägg.
jag gick faktiskt och la mig innan nio som jag sa. helt sjukt trött jag var! så idag har jag
sovit i hela 15 timmar!! dt behövdes verkligen. nu känner jag mig helt utvilad och pigg.

nu är jag lite tråkig och har inget mer att tillägga. vi hörs när vi hörs!



man måste bjuda på sig själv lite

Kommentarer
Postat av: Ayaan Barre

HAHAHAHAHAH klockrena bilder, så soraia-aktiga bilder

2008-09-20 @ 17:49:01
URL: http://ayaanbarre.blogg.se/
Postat av: venus

ahahahah fett rolig du e !!!!!

2008-09-20 @ 17:56:37
Postat av: soraia

hahaha visst är de??

2008-09-20 @ 21:21:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0