what have we done with innocense?

hallå! efter senaste inlägget har vi hunnit bryta fastan. vad mycket gott som var lagat, men man
åt som vanligt inte allt. man tror att man är så hungrig att man kan käka allt. men sen går dt inte.
jag har för höga förväntningar på mig själv. förresten hoppas jag att ni inte missade one tree hill!
dt var otroligt spännande, och äntligen är sexige dan tillbaka. vad är dt med att jag dras till äldre,
typ gamla män? .. creapy. one tree hill är iaf inte sig likt utan honom! :)

hann inte plugga något idag heller. men jag skulle ändå bara plugga till saker som vi har under
veckan, inte imorgon. pallade verkligen inte när jag fastade, och nu är jag för trött för att öppna en
bok. blir jätte sömnig efter en större måltid. dessutom vaknade jag upp 8.30 imorse ju. galet!

måste lära mig planera tiden med läxor och sådant, jag ska ju börja jobba snart! haha så coolt
att säga så. dt här är mitt första restaurang jobb. ska bli jättekul! nu kan jag äntligen vara
självständig på ännu ett plan, känner mig nästan vuxen! idag är jag glad! okej, dt var kanske inte
världens finaste ställe, men stället är ju trots allt nyöppnat. så jag ska give it a break. nu är jag trött
och ska se om jag ska plugga något nu. vi får se om jag orkar helt enkelt. vi hörs när vi hörs!

paul johansson som spelar dan scott. han är inte ful precis.

Kommentarer
Postat av: venus

SORAIA JAG BLIR OROLIG FÖR DIG. FÖRST MONSTRET SPENCER, SEN EN GAMLING?!



jag har kommit på ett skitbra sätt att plugga på. kan berätta i skolan. den funkar asbra för mig! men har bara praktiserat i en dag än så länge ;)

2008-09-28 @ 23:25:29
URL: http://planetenvenus.blogg.se/
Postat av: soraia

JAHAAA menade du spencer!? trodde du snackade om klänningen :O



och JA spencer är fett snygg! hans grymhet gör honom bara sexigare .. haha

2008-09-29 @ 17:02:12
Postat av: soravi

shit jag tycker att han är lite fin eller liksom, han e inte ful ... mina kompisar mobbar mig för det!! :/ :P

2008-10-04 @ 03:23:01
URL: http://soraaavi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0