what a wonderful world

min absoluta, ABSOLUTA favoritkanal är discovery channel. jag gillar självklart andra
med, men inte minst lika mycket som discovery channel. allt man kan lära sig där och
allt intressant som de visar: helt galet! jag älskar inslagen om naturen och djuren där.
kan sitta och se på timtals. såg något program nu om djuren i djungeln. rättare sagt i
amazonas, vilket liv som finns där. dt är så sjukt vackert! ett av mina mål är att få se en
solnedgång i amazonas. vilken överväldigande känsla.



Kommentarer
Postat av: venus

discovery är FETT NICE! gillar deras dokumentärer :)

2008-09-21 @ 02:49:34
Postat av: soraia

visst är den? :DD

2008-09-21 @ 15:23:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0