wanna be on top?

hallå! hur är dt? fattar inte varför jag ställen den frågan jämt. dt är inte som att någon
svarar "jag mår bra!". men jag bryr mig, och jag vill veta även om ni inte skriver.
haft en bra onsdag? dt har jag! vilken härlig vecka dt har vart, verkligen. förrutom att
någon i klassen ska kanske sluta (vet inte om jag får nämna hennes namn), så är allt
ganska bra. jag ska göra allt jag kan för att hon ska stanna. du får inte gå!

vi hade en halvdag igen, vilket vi har onsdagar tills vecka 44 typ. och på idrotten hade
vi vikarie till vikariens vikarie. vet inte om ni fattar, men vi har iaf haft massa vikarier.
har ingen aning om vad de ska gunda vårt betyg på om vi har en ny lärare varje vecka.
kom igen THG! lektionen var hursomhelst ganska rolig, efter dt hade vi naturkunskap.
och sen käkade vi lunch jag och aldona, och efter dt åkte vi in till hötorget för att möta
upp kära emilla. coolingen hade en fotografering till broschyrer för THG. :)

vi gick runt och käkade på mcdonalds. en av affärerna vi gick tillvar buttericks.
världens roligaste affär ju! man kan seriöst vara där i flera timmar! så kul.
vi tog självklart massa flumbilder som jag lägger in senare. nu ska jag kanske
ta och plugga lite och kolla lite bloggar, för klockan fyra har jag hemspråk.
vi hörs när vi hörs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0