think twice

läste på text TV om att Jonas Brothers bär kyskhetsringar, vilket betyder att de ska
vänta med att ha sex tills de har gift sig. jag tyckte dt var asgulligt, jag som är lite av
ett fan till de. och skäms inte för dt! eftersom att de är så stora och har nästan bara
tjejer som fans så ger dt ett jättebra avtryck. även om man är världskänd, och ser
bra ut kan man vänta tills efter giftermålet. bra jobbat jonas brothers, fick lite mer
respekt för er där också!

nu har jag handlat snacks och godis så jag är laddad och redo inför filmkvällen
jag ska ha. ska bli superskönt. ha dt bäst, vi hörs när vi hörs!


söta nick är absolut favoriten, ser ut som en ängel nästan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0