things that make you go, hmmm ..

jag brukar kika in kenza och blondinbellas blogg nästan dagligen.
och vad man blir avis! de har värsta livet med alla pengarna och gratisprylar.
tänk om min fjuttiga blogg kunde kamma hem allt dt där? skulle var världens
lyckligaste. för gratis grejjer är nämligen dt bästa jag vet haha. men om vi tar
blondinbella som exempel, jag tycker att hon är ganska beundransvärd, hon
är lika gammal som mig och driver redan typ 3 företag. hon tjänar massa
pengar och går på en massa events och så. hon behöver tom. en assistent
för att klara av sitt stressfulla liv. dessutom har hon typ MVG i allt. fatta!
hur ambitiös och duktig måste man vara då om man klarar av allt det där?

sen kan jag inte fatta varför alla hatar henne så .. är dt avundsjuka dt handlar om?
dt måste dt vara. hon har uppnått väldigt mycket för sina ynka 17 år. och hon är
ganska mogen trots dt. jag skulle inte tacka nej till hennes liv, men hon måste
ju ändå växa upp så otroligt fort.

Kommentarer
Postat av: venus

man får betyg lätt enkelt i jensen ;P men blondie är mer intressant än fjortiskenza. skulle gärnaockså vilja ha så där mycket cash! tänk vad många böcker!

2008-09-16 @ 20:06:34
URL: http://planetenvenus.blogg.se/
Postat av: Nora

Bella är en mycket bättre profil för unga tjejer tycker jag... kolla kenza liksom står o röker på varje bild, festar varje helg hit o dit o sånt haha :P

2008-09-16 @ 20:12:43
Postat av: Anonym

Hur bra deras bloggar än är, (jag kikar oftast in på dem jag med) och hur mycket pengar de än får för sina bloggar så läser jag hellre DIN blogg :) <3 <3

2008-09-16 @ 20:31:05
URL: http://aldona.blogg.se/
Postat av: soraia

venus: får man? haha okej, dt förklarar nog en hel den!

nora: ja, dt har jag också tänkt på! jag beundrar blondinbella faktiskt. :)

anonym: tack vad snällt! <3<3<3

2008-09-16 @ 20:50:38
Postat av: Yas

HAHA DET VAR INTE ANONYM det var Aldona soraia kolla URL

2008-09-16 @ 21:31:09
Postat av: Anonym

HAHA DET VAR INTE ANONYM det var Aldona soraia kolla URL

2008-09-16 @ 21:33:32
Postat av: soraia

hahaha okej, men ändå dt betydde <3

2008-09-16 @ 21:45:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0