They call me Quiet Girl, but im a riot

hallå! tisdag redan, tiden går snabbt som attans. hoppas er dag har vart bra. dt har min vart!
jag har haft en toppendag, jag har haft så roligt idag! från en äcklig import som flirtade galet
öppen med mig vi perrongen, till några andra ganska så roliga och snälla importer som jag
och elise fick "hjälp" av när vi pluggade. jag fick iaf ett gott skratt idag kan jag säga.
skolan var som vanligt, hade sovmorgon och började 9.45. träffade mulki vid perrongen som
jag åkte med, vad mycket vi snackade om the hills. haha. efter skolan stannade jag och elise
kvar och gjorde en uppgift till naturkunskapen. btw, om några från sp2a läser detta: vi upptäckte
att den ska vara inne imorgon senast, inte på fredag! återigen lärare som inte är bra på att ge
info. hälften av tiden letade vi efter hennes kappa, resten snackade vi med de där importerna. :)
men vi fick iaf något gjort!

idag ska jag plugga naturkunskap och lite filmkunskap. och sen läsa lite svenska. sen är dt
inget speciellt som händer. förrutom att top model kommer och att jag ska spela fett mycket
Wii. hahaha superkul! förresten fick jag ett tips på en jätterolig sida där du kan sminka och
fixa olika looks. här kan du hitta den!

aja nu ska jag sticka och köpa en mössa till lillebror. vi hörs när vi hörs gott folk!

Kommentarer
Postat av: venus

angående taaz; godmorgon?:P

2008-09-23 @ 17:54:45
URL: http://planetenvenus.blogg.se/
Postat av: soraia

HAHA jag är visst efter ):

2008-09-23 @ 18:27:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0