the tree is known by his fruit

hallå! äntligen torsdag och snart är dt helg. som alltid är helgen väl behövd.
dt viktigaste då är min sömn. jag spenderar mest tid med att sova och dt är asskönt!

skoldagen var helt OK, ganska seg faktiskt. dessutom var jag, som många andra, otroligt
trötta och sömniga. något som bara händer THG? vi räknade ut att dt är ungefär 26 skol
dagar kvar tills dt är höstlov. yey, snart! jag längtar .. men tills dess är dt mycket svett, tårar
och läxor. ja, jag ser inte fram emot dt.

till dagens höjdpunkt: elise från klassen berättade att hennes bror jobbar på arenan och
man brukar få jobba där ibland och som belöning får man en biljett till konserten man
jobbar med/för. så hon ska fråga honom om han jobbar med just jason mraz konserten.
vi får verkligen, verkligen VERKLIGEN hoppas dt!! jag vill innerligt gå, och dt svider att jag
inte kan. så dt där är min sista chans att jag ens ska dit. men hon sa att jag inte ska
hoppas för mycket, jag kan ju bli besviken. håll tummarna för mig! :DDD

en annan glädjande nyhet var att jag fick MVG på mitt historiaprov. dt lönar sig att plugga!!
har inget mer att dela med mig, men jag skriver mer senare. vi hörs när vi hörs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0