the more i see men, the more i admire dogs

nu är jag tillbaka från hemspråket och dt var den segaste lektionen hittills.

vi har inte mycket eget arbete i klassrummet, dt är mest en två timmar lång föreläsning.

sen får man göra allt  eget hemma. men somsagt, dt är lätt värt dt. nu när spanskan är

borta, slut, finito. hahaha (ond skratt). man hör jämt hur folk klagar på att dt är hur jobbigt

som helst. att hon har blivit bananas och att man får mer glosor än någonsin. dessutom

har en massa andra också hoppat av, ingen pallar mer. jag kan relatera till de. lätt.


anledningen till dt här inlägget är inte spanskan, eller elever som hoppar av. inlägget är

om män. speciellt somaliska män. speciellt somaliska sliskiga män. att vara somalie

har sina negativa sidor och de är defenitivt ett av de. de är så sliskiga och äckliga som
män kan bli. de kommer fram till en helt oblygt och börja snacka med en, de kan börja
röra en helt utan anledning. de kan börja stalka en helt utan vidare notice. dt finns massa
de kan utsätta för en. dt värsta som har hänt mig var nog då en man på typ 40 bast
började stalka mig, följa efter och glo allmänt läskigt. tillslut gick dt så långt att han fick tag
på min storasyrras nummer och frågade henne efter mig och undra om jag är upptagen!?
dt sjuka var att han var gift och hade barn.





Kommentarer
Postat av: venus

HAHAHA roligaste bilden!sitter och asgarvar!!



håller med,somaliska, eller svarta män överhuvudtaget är disgusting. men jag har ett trick jag har gjort länge; när en somalie börjar prata med mig på somaliska och jag fattar att han stöter, så låtsas jag bara inte förstå. det var en snubbe i t-centralen, han ba, "kommer du ifrån etiopien?" jag ba nej, "kommer du ifrån eritrea?", jag ba nej, "kommer du ifrån somalia?", jag ba nej, "vart kommer du ifrån då?", jag ba "sverige",sen gick jag. DISSAD! hahahahaha

2008-09-17 @ 21:41:18
URL: http://planetenvenus.blogg.se/
Postat av: soraia

HAHAHAHAHA BÄSTA TRICKET NÅGONSIN!

ska lätt använda dt! :'D

2008-09-17 @ 21:42:34
URL: http://soraiaforpresident.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0