soraia goes healthy

.. saaaaaaaaaaajk. eller jo, men snart ska jag bli dt. ungefär nästa vecka efter Ramadan och
Eid (snart Eid, yes!) så ska jag och storesyster börja jogga (alltså gå :) varje morgon innan jag
börjar skolan. duktigt va? nu ska vi se om jag kan fullfölja mina planer. sedan ska jag också bli
nyttig också. alltså bara käka onyttigt på helger. här ska vanor ändras!

nu har jag nästan skrivit klart analysen om filmen Gökboet (one flew over the cockoo's nest),
vilket jag tycker ni borde se. nu. den är så bra och man kan inte låta bli att tänka till efter den filmen.
den är rolig, klok och hemsk på en och samma gång. se den!

nu har jag lite brottom, ska till hemspråket. måste klä på mig nu, men innan jag tar bussen ska
jag köpa en marabou choklad kaka. vad hände med att vara nyttig? :)

vi hörs när vi hörs, beso!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0