reruns

god dag! jätteskönt med lördag ju. tiden kommer dock att rusa förbi.
rätt som dt är så är dt måndag morgon. suck. men sånt är livet! snart kommer vi
dessutom ta studenten. ta mig dt! längtar sjukt mycket. men såna tankar blir man
bara deppig av. vaknade halv 12 idag. sjukt skönt .. vart fortfarande trött då, men
tyckte att dt var dags att ta sig upp. jag kollade på MTV music award som gick
i repris. jag blev så glad av att se brittan. hon har äntligen tagit sig upp ur allt
negativs som har hänt henne och hon såg ut att må jättebra. jag tyckte jättesynd
om kvinnan. hon måste ju ha mått dåligt mentalt för att kunna hålla på som hon
gjorde, men hon är ju mamma till två söta söner .. jag hoppas hon tar sig i kragen
och tar ordentlig hand om de. alla barn förtjänar dt.

jag älskade programledaren russel brand! han var grymt rolig och cool, han gjorde
allt mycket roligare. sen visste jag inte att TWILIGHT-casten skulle få presentera
någon, vad överraskad jag blev! kändes som att edward från boken var där, min
hjärna tog inte upp att allt är fejk .. :( haha nejdå.

hur blir dagen då? jag ska snart ta och se på lite TV, efter dt ska jag på promenad
med min bästa kompis. sen senare ikväll ska jag till mina storesyskon. storasyrran
har jag ännu inte träffat, bara snackat i telefon med. dt ska bli kul!

ni får ha dt bra, vi hörs när vi hörs!

russel brand som jag numera adore


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0