pump the volume up

hallå! dåligt med uppdatering idag också .. jag är dålig, jag vet. jag såg på mirrors som
jag sa igår! den var ganska läskig, helt OK faktiskt. se den! hade superkul hos storasyskonen
igår, dt var så längesen vi gjorde sånt. och mcdonaldsen satt superfint igår kväll, dt var så
länge sen jag var där! efter att jag kom hem från syskonen gick jag till lillebrors fotbolls match,
sen gick jag och mamma och handlade inför idag när flickorna ska komma till mig.
äntligen får de se vart jag bor haha. husby är inte så dåligt som dt låter. :) aja nu har jag jätte
brottom ska möta de vid perrongen, annars lär de vara superförvirrade. vi hörs när vi hörs!

Kommentarer
Postat av: venus

mirrors såg jag i usa haha. töntig film :P

2008-09-27 @ 16:32:45
URL: http://planetenvenus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0