oh im taking your advice

huvudvärk. brukar ofta uppstå för mig vid den här tiden av dagen. vad beror dt på?
kanske för mycket sittande vi datorn? tänkte att lite fanta och jättegod pasta med ost
skulle hjälpa. och dt verkar den göra. inget hjälper lika mycket som god mat! fetto.

har läst ur den där hemska boken som ska vara utläst på torsdag. fattar inte varför vi
var tvungna att läsa den. den är så himla deppig! men jag är snart där. tack och lov.
ja, dt kanske var där jag fick huvudvärken ifrån!

jag läste något roligt från en killes blogg, typ amir eller något. han var på ett café och
beställde chai-latte. mannen som tog beställningen gav den här amir en box eller ngt.
anledning? han trodde att han hade sagt tja blatte! HAHA han var ju blatte också.
jag vet inte om dt är rätt att skratta .. men jag är sån, tyvärr. skrattar när andra ramlar.

har inget att tilläga mer, dt här får nog blir kvällens sista inlägg. skola väntar imorrn!
förresten så blir jag jätteglad när statistiken höjs. ska fortsätta skriva flitigt för er :)
vi hörs när vi hörs!

en av favorit låtarna med jason (<3). se hur liten och söt han var!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0