Ninety percent of the game is half mental.

kunde inte sova särskilt länge idag. var redan vaken vid 8.30. och dt var eftersom att jag hostade
som en skorsten. sen har jag ont i hals och näsan rinner som fasiken. dessutom nyser jag ständigt.
förkylning påväg. mamma tvingar mig att uppsöka en läkare eftersom att jag nyser varje morgon
utan att ens vara förkyld. bestämde mig för att vakna och ta en skön dusch, och ta och plugga lite.
klockan tolv ska jag dra till jobbet. HAHA känns sjukt skönt  att säga så. men som sagt så vet jag
inte om jag uppfattade allt rätt, om jag ens fick dt? vi får hoppas jätte jätte mycket!
mina storesyskon är verkligen guldvärda. tack Gud!

wohow, snart är dt Eid! är jätteglad, dt är årets roligaste dag. familj och vänner samlas och vi har
allmänt kul. familj är dt viktigaste man har. de är egentligen de enda man verkligen kan lita på.

ni får ha dt bra, ska börja med min medie uppgift! vi hörs när vi hörs :)

Torta con cioccolata e ciliegie candite
mm idag ska mamma baka den här kakan som är delicious!

Kommentarer
Postat av: venus

haha good luck! hoppas det gick bra på jobbet, haha

2008-09-28 @ 17:41:34
URL: http://planetenvenus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0