never give up on love

hallå! äntligen den efterlängtade helgen, dt är galet skönt! skoldagen SÖG verkligen.
har aldrig lidit i skolan som jag har gjort idag, vi skulle ju ha haft seminarie under SOn.
jag gick till skolan en halvtimma tidigare för att plugga lite till och så, sen kommer inte
ens läraren!! fy vad sur jag blev när jag kunde ha legat i min sköna säng! sen efter dt
hade vi historia prov, känns som att dt gick bra. kanske inte lika bra som förra gången
men ändå :). hoppas jag får bra med poäng. efter den lektionen hade vi rast från, hör
och häpna, 9:30-13:30. gaaaaaaaaaaaaaaaah. världens längsta timmar. mer än hälften
av klassen drog hem, men jag kunde inte göra dt eftersom att vi såg en film på film
kunskapen som vi sen skulle skriva en analys om. bummer! nu är jag äntligen hemma.
och dt är helg!

dt var min dag dt. nu småste jag iaf skynda mig, måste till tvättstugan, sen ska jag hämta
pojkarna, ta brorsan till fotbollsträningen och sen träffa kära bästa vän. vi hörs när vi hörs!


GRYM låt med Foo Fighters. enjoy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0