minus you im better off

varför skriver man blogg? för att man har tråkigt och brist på annat att göra?
för att bli hörd och att andra ska veta saker om dig och dina känslor? för att
försöka bli känd och sedd, hörd. bli sedd och få uppmärksamhet? eller helt
enkelt för att bara dokumentera sitt liv och sina känslor för sin egna skull så
att man senare i livet kan kolla bak, skratta lite åt sina löjliga tankar?  när dt
gäller mig tror jag att det är dt sistnämnda. redan på min förra blogg som jag
hade i ett år så gillade jag att kolla tillbaka, minnas. hur enkelt allt var. hur skönt
allt var. hur naiv man var. hur människor förändras. bloggar funkar ju som en
virtuell dagbok, hur awesome är inte dt? dessutom kan andra dela din vardag
med dig. feedbacken är det bästa av allt kan jag lätt säga.

okej slutbabblat nu så har jag sedan förra inlägget råpluggat. jag känner mig
jätteduktig. jag ligger rätt så bra till, har sett till att planera mina dagar så att
jag ska kunna plugga så mycket som möjligt. fr.o.m. imorgon alltså :) haha

imorrn har jag (redan) ett friggin läxförhör i somaliska. palla. men jag gör dt
lätt, dessutom med glädje. bara tanken av att jag slipper gå till spanska nu
är mäktig. spanskan tog mer än halva min pluggtid med en massa glossor
som redan 70%€ av är borta. nu kan jag koncentrera mig på annat.
och jag blev superlättad när min gulliga lärare tog dt så bra. hon förstod.
så. jag är verkligen tacksam för modersmål kan jag lätt intyga! :)



om 3 minuter har top model cycle 10 premiär. se till att inte missa den!

Kommentarer
Postat av: venus

LUCKY AAAAAAASS

2008-09-09 @ 22:29:10
URL: http://planetenvenus.blogg.se/
Postat av: soraia

hihi i guess i am :$

2008-09-09 @ 23:21:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0