måndag

hallå! vilken rolig måndag dt har varit :) har inte haft såhär roligt i skolan på länge!
vi skrattade otroligt mycket .. sådär så man pissar på sig lite och får ont i magen.
om ett gott skratt förlänger livet lär jag leva tills jag är 200!

läxförhöret som jag pluggade på igår gick ganska bra faktiskt. dt konstiga är att vår
lärare i geografi alltid ska hämta konstiga frågor, sådana som inte man har pluggat
på. men jag känner att dt gick bra. tack och lov.

hahahaha kan inte sluta garva åt en sak som hände idag:
jag och yas är i fridhemsplan och jag hört ett tåg komma och jag säger till yas
dt kanske är vårt tåg. sen börjar vi springa och vi ser att dörrarna är öppna.
jag är lite före yas och jag hoppar in i tåget och dörrarna stängs igen för yas!
vi DOG av skratt, dt var helt sjukt roligt. sen så kollar alla på mig som har tårar
rinnande nerför ögonen, dt var ganska pinsamt. yas berättade senare att hon
stod där för sig själv i perrongen och också skrattar helt hysteriskt. aja ni måste
ha vart där för att förstå hur roligt dt var egentligen. nu ska jag se på top model.

vi hörs när vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Yas

HAHAHA SVIKARE DU LÄMNADE MIG

2008-09-15 @ 22:17:15
Postat av: soraia

HAHAHA jag skämdes överdrivet mycket, var tvungen

att göra en "hastig stöt"

2008-09-16 @ 12:30:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0