man vill ha sin bit av kakan och man vill äta den med

blir alltid hungrig när jag hör den meningen. hahaha nej dt var ett skämt
känner mig jätteduktig som uppdaterar så ofta. dt beror nog ganska mycket
på den nya designen. jag blir lätt uttråkad och behöver förändring. jag haralltid
vart sån. jag är också en person som gillar stress. låter dt konstigt? jag älskar
när jag alltid har något på gång, jag gillar att ha många bollar i luften. och jag
har dessutom märkt den senaste tiden att jag är en person som inte gillar att
härja och vara ute och så. helst stannar jag hemma och läser en bok eller ser
på en film. jag vet inte .. är jag lite gammalmodig av mig?

nu är jag sådär skönt och fräsch efter en låång dusch så nu ska jag börja plugga
lite igen. mycket plugg blev dt idag, och dt har inte alls vart jobbigt, mest intressant!

vi hörs när vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0