love is life and life is living

hallå! vilken glad dag dt har vart! jag gick och hämtade elise och aldona från perrongen,
efter dt inväntade vi yas och sedan var dt bara dags att förbereda maten! jag gjorde stekta
nudlar med kyckling och grönsaker, jättegott! och även fast jag själv fastar så blev jag glad
att de gillade dt. efter dt så spelade vi Wii, dt är ALLTID lika kul att se andra spela, dt ser så
himla fånigt ut! sen åt de efterrätt, någon choklad bakelse (som såg ut som korvar, enligt de)
och glass till dt. dt gillade de också! mm .. snart ska jag käka allt dt!

JAJUSSTE!!!!! precis när vi kom in så får jag ett samtal av syrran som säger att hon har en
kompis som har öppnat en restaurang och han behöver anställda. hon gav honom mitt
nummer och han ringde! IMORGON ska jag dit och han ska visa runt och så. jag har fått
ett jobb!! helt GALET :D på en restaurang också .. Gud vad jag känner mig välsignad!!!

en liten negativ sak med dagen är att om ungefär en timma och 15 min ska jason mraz
spela på arenan .. tänk om jag hade haft jobbet då? MEN jag är ändå glad! nu ska jag
förbereda lite mat till mig och vara med lillasyrran. vilken härlig dag! vi hörs när vi hörs!

Kommentarer
Postat av: khadra

nice om jobberbjudandet! :D

ifall det fortfarande finns platser så skulle jag heller inte banga på ett jobb på en resturang då jag behöver cash ;)

(du behöver inte ta detta seriöst :P)

2008-09-27 @ 21:23:42
URL: http://khadra.blogg.se/
Postat av: venus

aaah fett nice soraia! om han behöver fler anställda så rekommendera mig, är kind of desperat efter jobb nu :P



vem är elise?? du snackar om henne hela tiden men jag har aldrig sett henne! börjar tro att hon är påhittad :P

2008-09-28 @ 01:23:55
URL: http://planetenvenus.blogg.se/
Postat av: khadra

vad snällt av dig att kolla det, även om du själv måste börja få jobba där först xDD



desamma (:

2008-09-28 @ 12:50:17
URL: http://khadra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0