longing trough hell, heaven can wait

jag är otroligt trött idag. ögonen svider och jag var nära att tuppa av ett par ggr vid matbordet.
jag hade planerat att lägga mig vid nio, men vet att dt inte kommer ske. för mycket oljud helt
enkelt. så är dt alltid i mitt hus. vi är en ganska högljudd familj och vi har jämt gäster vilket
gör allt gånger fem. palla. därför är dt ibland ganska svårt att få något gjort. men jag har vant
mig och nu är dt helt tvärtom: jag kan ibland inte koncentrera mig utan oljud.

amal berättade igår kväll att vi snart ska börja boxningen igen! jag hoppas verkligen att allt
blir mer seriöst än förr, vid slutet var dt mest skoj och typ lek. jag vill vara effektiv! och efter
Ramadan ska vi börja aerobicsen igen, längtar så mycket. känner mig hur lat och seg som
helst utan träning. och jag får mycket mer energi när jag tränar. äntligen!

skriver mer imorgon för jag är ganska så trött, dessutom har jag lite av en huvudvärk.
vi hörs när vi hörs!



Kommentarer
Postat av: Aldona

naw, jag är också jätte trött :( jag har uppdaterat! :D

2008-09-19 @ 20:44:19
URL: http://aldona.blogg.se/
Postat av: venus

sov lilla soraia, sov :(

2008-09-19 @ 21:10:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0