lista

Favoritcafé: inget här i Sverige, men ett som fanns i usa. minns inte namnet
Favorittidning: Elle
Favoritplagg i garderoben just nu: en klänning som jag inte vågar använda
Byter gärna garderob med: Elin Kling/Mary-Kate Olsen
Vanligaste färgen på mina kläder: hmm .. brunt eller svart
Sminktips till allmänheten: kör med inget! naturlig skönhet är alltid finast
Mitt rum kan beskrivas som: Soraia
Mig själv med tre ord: inte som dig
Jag tränar: när jag sträcker mig efter fjärrkontrollen. haha.
Jag ville bli när jag var liten: designer eller bagare (!?)
Nu vill jag bli: jag går journalistlinjen nu, men ska ta basår efter gymn. och plugga till läkare
Humör just nu: mätt och glad. haha
Är det nåt du absolut inte äter: all slags hjärna. eller inälvor
Hur många kuddar sover du med: en, eller ingen
Morgon- eller nattmänniska: 24/7 människa
Sparare eller slösare: slösare, har adrealinkickar medans jag shoppar.
Bästa film: jag har ingen aning, dt finns så många! of mice and men och forrest gump
ligger högt uppe där!
Hur många barn vill du ha när du blir stor: tio är drömantalet, men jag ska ha två. om Gud vill
Bio eller promenad: hmm .. svårt. dt får bli promenad
Är du kittlig: ÖVERDRIVET
Största svaghet: noll i självdisciplin och jag överanalyserar. allt.
Det här är jag bra på: att lyssna. och vara Soraia
Chips, morötter eller godis? morötter? HA! chips helt klart
Stökigt eller välstädat? (ditt rum) : oftast välstädat
Kaffe, te eller inget? té!
Har du en besatthet? nej.

förrutom listan vill jag lägga in en rolig video från youtube. Mister Ooh-la-la i mitt hjärta! haha

Kommentarer
Postat av: Yas

Haha varför vågar du inte använda klänningen?

2008-09-20 @ 23:07:15
Postat av: soraia

jag vet inte, vill inte ha sönder/smutsa ner den ):

2008-09-21 @ 00:34:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0