life is like a box of chocolate

hahahahahaha. jag har aldrig (nästan) haft en så här lång konversation om
mat och dess underbara mångsidighet, än vad jag hade idag.
påväg från hemspråken satt jag, sagal och muna på bussen och babblade
på om olika slags mat. dt var underbart! haha. vi har hittat en buffé med en
blandning av mat från mellanöstern och svensk mat som vi ska gå snart.
längtar! större matentusiast än mig kommer ni länge få leta efter :)
hemspråken blir genast mycket roligare med er tjejer!

usa 08

Kommentarer
Postat av: venus

FAN VAD GOOOOOOOOOOOOTT

2008-09-10 @ 20:54:05
URL: http://planetenvenus.blogg.se/
Postat av: soraia

JAG VEEET! :'( sakna

2008-09-10 @ 22:16:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0