kiss me with your eyelashes tonight

hallå! hur är er söndag? härlig får jag hoppas!
dt känns så skönt att vara så utvilad, har vaknat upp vid 12 dessa dagar. sjukt skönt.
känner mig ganska redo för morgondagen och provet som jag ska ha. har ganska
mycket att fixa nu idag, läxor och sådant. jobbigt, men så är dt. och ibland är dt roligt
att plugga och lära sig. har fått en ganska positiv syn på pluggandet. då blir allt genast
mycket roligare. sätt på någon skön låt medan eller så. förgyller ganska mycket. :)
för mig är dt nästan alltid Jason. haha jag är värsta galna fanet, jag vet.

förutom plugg så ska jag ta och se ett par nya avsnitt från nya säsongen av prison
break! de kommer inte till sverige förrens november, jag pallade inte vänta helt enkelt.
jag har saknat michael scofield och hans gäng! jag fattar egentligen hur jag kan fastna
för programet, dt är så sjukt orealistiskt. de hamnar alltid i helt omöjliga situationer.
och dt kanske är just dt som är så spännande och ger oss adrealinrusen?

vi hörs när vi hörs!

theaodore (t-bag) bagwell  är favoriten!

Kommentarer
Postat av: venus

"ibland är det roligt att plugga"..EH?! NÅGON MÅSTE SPÄRRAS IN!

2008-09-14 @ 19:34:12
URL: http://planetenvenus.blogg.se/
Postat av: soraia

HAHAHAHA venus, dt ÄR ju kul att plugga :D

nörden inom mig snackar

2008-09-14 @ 21:50:22
URL: http://soraiaforpresiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0