im done with you

hallå! Gosh, jag har inte vart så här hungrig under fastan som jag är idag. konstigt!
skönt med en slapp söndag, men imorrn är dt skola igen. almenackan ser inte så fullpackad
ut, tack och lov. men den kommer att fyllas på medan veckan går. hoppas er helg har vart rolig!
mötet med restaurangen gick bra, dt var lätt att åka dit och vädret var så fint idag! dt var jätte
vackert när jag åkte förbi vattnet under bussturen. innestan och husby är HELT olika! :)
restaurangen är ett litet indiskt ställe, såg inte så värst classy ut. men jag nöjer mig med praktiskt
taget allt! bara jag inte jobbar för skitlön och jobbar som en åsna. jag berättade att jag helst ville
börja jobba efter Ramadan och dt sa han var OK, så han ringer efter Eid. skönt va? mannen som
ägde stället verkade hur sjysst som helst, kanske var han dt mot mig för han känner min styrra?
hur som helst är jag glad. han sa att jag helst skulle jobba helger och kanske ett par gånger till
under vardagen. funkar utmärkt! men om dt går ut över läxorna ska jag sluta, dt har jag lovat mig själv.

snart börjar One Tree Hill! sen efter dt ska jag äntligen få käka, vi har bakat och trixat. dt ska smaka
gott. sen efter är dt bara dags att börja plugga! inte så mycket att göra, så jag är superduper glad :]

ni får ha dt så bra hörni. vi hörs när vi hörs! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0