im a dork and im proud of it

vad har hänt med blogg.se? så himla annorlunda den ser ut, måste dock säga
att dt är något bra! (äntligen händer något bra). vet ni vad jag har gjort den senaste
timmen? jag har skickat iväg ungefär 10 intresseanmälan till olika arb.platser.
tycker att dt var rätt duktigt, har länge vela ta tag i dt. ringde dessutom till en
restaurang vars chef hade världens skummaste namn. kunde inte ens uttala
dt, fick tillslut säga endast hans efternamn. haha.

skolan var ganska rolig idag också! dt är ju kul att dt är så. man skrattar typ hela
tiden där. ojusste. när jag stod och väntade på tjejerna som var på toan så ser jag
två killar komma ut från en toalett. de såg fett mysko ut, och varför ska de gå in
tillsammans? aja, när de stack blev jag och elise fett nyfikna så vi gick in dit.
och dt luktade så mycket rök, typ som cigarett men väldigt annorlunda, typ skog.
självklart vet jag inget om sådant, men elise skriker ut; de har rökt på de har rökt på!

ha dt bra!



hmm..

Kommentarer
Postat av: elise

2008-09-01 @ 21:25:37
Postat av: Yas

HAHA Elis WTF?

2008-09-02 @ 19:16:17
Postat av: Yas

Elise*

2008-09-02 @ 19:16:45
Postat av: elise

2008-09-09 @ 14:49:23
Postat av: soraia

HAHA WTF

2008-09-09 @ 15:14:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0