if you don't believe in nothing, you will fall for anything

top model cycle 10 for life! jag är värsta TV nörden just nu känns dt som.
för ett par år sedan var jag värre än värst, följde all möjlig smörja som kan
sändas på TVn. sen pallade jag inte mer, jag tyckte dt var en stor waste
of time. men jag håller ju på att falla i mina gamla spår igen! not good.
fast å andra sidan så finns dt ju några serier som är måsten. några av de
är desperate housewifes, ugly betty, gossip girl (som jag har precis börjat
med), the hills (samma där), prison break och one tree hill. tror att jag
fick med alla där. haha fattar inte varför jag skriver detta. ojusste! top model
också, daah. sen finns dt ju såna som man älskar att se på, men inte följer,
och några av de är scrubs (stor kärlek), CSI, criminal minds, family guy
och typ några till. wow .. jag är ju verkligen en junkie av dumburken. pathetic.

Kommentarer
Postat av: venus

HAR PRISON BREAK BÖRJAT IGEN?!

2008-09-11 @ 16:14:40
URL: http://planetenvenus.blogg.se/
Postat av: soraia

nej haha menade bara allmänt (:

2008-09-11 @ 19:17:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0