i wanna be great like elvis

CSI är ett av de bästa programmen på tv om du frågar mig. så intressant och speciellt
på sitt sätt. såg CSI Miami som gick nysst på femman. SÅ ska man spendera sin lördag! haha
dt är så sjukt fint i miami! .. dröm destination helt ärligt. allt är så vackert med vattnet och
arkitekturen. ta mig dit! dagens handlade om pedofiler. gah vad sick. fattar inte hur en fullvuxen
man/kvinna kan utnyttja ett barn på de värsta möjliga sätten. man blir spyfärdig. och speciellt såna
som utnyttjar sina egna familjemedlemmar/släktingar (säger absolut inte att dt är värre), hur
kan man göra sånt?? tänk ett barn med oskyldiga och naiva syner på världen, och allt dt blir
krossat av de som man borde kunna lita på mest. vad händer med barnets psyke? ofattbart.

sånt här vill jag jobba med när jag blir vuxen. inte nödvändigtvis detta område, men vill hjälpa.
hjälpa utsatta. mobbade, slagna, verbalt misshandlade, sexuellt utnyttjade. kunna göra något
för de. man blir själv en bättre människa genom att hjälpa andra anser jag.

Kommentarer
Postat av: hibo

haha soraia PRECIS vad ja tänkte på när ja tittade på den nyss :P

jag vill faktiskt bli som Horatio:P haha LOL

2008-09-27 @ 23:02:06
Postat av: soraia

haha hibo! horatio är för skön, speciellt när han ska "ta på sig solglasögonen"

somtidigt som han ska säga något smart. klockrent!

2008-09-27 @ 23:23:39
URL: http://soraiaforpresident.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0