he's not a beast, oh not the devil eather

hallå! näst sista eller kanske sista dagen på Ramadan, skönt! man får käka vad man vill snart
igen och dt betyder att dt är Eid! jag hoppas er måndag har vart bra. dt har min var iaf. var rätt så
trött och slumrade nog till ett par ggr under skoldagen, men annars var dt OK. :)
fick dessutom en ny buddie HAHA. en kille som tydligen ville hjälpa mig med matten .. han går
klassen för nya i sverige. tack adam, jag ska nog fråga om hjälp någongång ;) haha härligt folk.

hade seminarie under SOn. nu är dt avklarat, skönt. dock kändes dt som att bara jag diskuterade
med läraren .. skumt. har börjat ta mer initiativ, jag blir så stolt över mig själv. från en blyg mus
i klassrummen till något som jag inte känner igen. något åt dt positiva hållet!


dt här var ett gammalt inlägg som jag konstigt nog inte hade publicerat. pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0