feels like the darkness is the light

nu har jag äntligen käkat! när man fastar känns dt som att man kan äta hela världen.
men sen när man väl ska äta så får man knappt i sig något. dt är bara för mycket efter
ett tag. man blir mätt så himla snabbt. allt som finns på bordet, allt gott och underbart,
och man kan inte äta allt! .. en matentusiast blir väldigt sur för sådant.

nu är jag iaf mätt och glad. nu kan jag plugga lite till, dt är ganska så svårt att plugga på
fastande mage. man blir lätt trött och kan inte koncentrera sig ganska länge. nu ska jag
i allafall försöka plugga lite till, ska göra filmanalys av en film vi såg på filmkunskapen:
one flew over the Cuckoo's nest med Jack Nicholson. jag gillade den verkligen, hoppas
bara jag kan skriva en analys som ska vara på 1,5 dataskrivna sidor. pallar inte och jag
är verkligen inte bra på sånt. aja, nu ska jag sätta igång med arbetet. vi hörs när vi hörs!

förresten: vad ska man ha på skolfotot imorgon? oh, hatar att behöva tänka på sånt!

var inte jack snygg?

Kommentarer
Postat av: venus

nicholson var skitsnygg här ;)

2008-09-21 @ 21:11:53
Postat av: soraia

fett snygg. haha

2008-09-21 @ 22:41:53
URL: http://soraiaforpresident.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0