everybody's changing and i dont feel right

goda nyheter! storebror ska fixa biljetter till Keane! jag som älskar dt där bandet,
de är så himla bra. och jag ska få se de! dt är absolut inte samma sak som min
käraste Jason Mraz konsert .. fatta hur ont dt gör att jag inte får se honom.
och dt värsta av allt är att jag har tappat bort dt signerade CDfodralet.
jag vet att den finns någonstans hemma, men ändå :'(

jag fattar inte hur dt här blev ett så dyster inlägg.


du kanske känner igen den här låten med Keane

Kommentarer
Postat av: Nora

varför ska du nt gå på jason mraz!?

2008-09-14 @ 11:59:47
Postat av: soraia

ska du dit nora? :'(

jag har inte pengarna för dt, men ska försöka fixa

snyft

2008-09-14 @ 14:05:09
URL: http://soraiaforpresiden.blogg.se/
Postat av: Nora

skäms soraia!! han kmr hit till STHLM för konsert o du ska nt gå :P ingenting är omöjligt =D

2008-09-14 @ 16:58:32
Postat av: soraia

jag vet .. men jag försöker verkligen :'(:'(



ska du eller?



BER TILL GUD

2008-09-14 @ 19:17:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0