en hi5 och en falafel

gillar ni rubriken? jag tycker den var så rolig bara haha, dt är btw namnet på tumbuktu's
kommande album. jag har egentligen inget att säga, ville bara skriva något eftersom att
jag älskar bloggen så mycket just nu efter ändringen på designen.

jag har ganska mycket att plugga idag också .. har seminare (vilket är en redovisning, men
man sitter istället runt ett bord) på SOn och har ett prov i historia. läraren kallar de för "läxförhör"
när de egentligen är prov. dt är i princip samma sak som prov, men vi har dt ungefär vart annan
vecka. och om man aldrig har prov, utan bara de här förhören så är dt ju prov. förvirrande.

så, de kommande två timmarna ska jag plugga. vi hörs när vi hörs! 8)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0