dålig uppdatering

hallå! nu är dt freadag igen :) känns som att dt är jul varje fredag (även fast jag inte firar jul),
för då är dt ju helg och man får vila ut och ha kul! hoppas er vecka har gott prima ballerina.
min gick väääldigt fort som vanligt .. är ganska skönt, men ändå inte. tiden går alldeles för
snabbt och man hänger knappt med. man behöver se en repris av sitt eget liv liksom ..

gårdagen tänkte jag snabbt dra en kortfattad resume, men minns inte vad jag gjorde. hmm ..
vad konstigt! jag har verkligen glömt, dt är sjukt konstigt! :O sitter här och försöker tänka. HA!
men men .. okej, idag då. dt var helt OK, ganska lång trots allt. men dagen avslutades med
filmkunskap vilket inte är SÅ farligt. faktiskt.

snart ska jag iaf hem till storasyskonen och vi ska se på "Mirrors", sen ska vi dra till mcdonalds.
dt var sjukt länge sen jag åt där, är lite uppspelt! hahaha. imorrn blir dt en kväll hos mig med elise
och aldona, sen ska jag fixa en middag till oss. vi får se vad dt blir :) söndag blir plugg som vanligt,
sen vill jag träffa bästa kompis som jag inte har träffat på evigheter känns dt som!

ursäkta dt supertråkig inlägget, men jag har lite brottom nu. vi hörs när vi hörs, ni är för söta!

Kommentarer
Postat av: milkshake

ahhaha, aa HAN var där, du vet väl vem jag snackar om va??

2008-09-27 @ 01:26:38
URL: http://themilkshake.blogg.se/
Postat av: khadra

svar: jaha, jag hoppas allt blir bättre :) puss

2008-09-27 @ 15:53:46
URL: http://khadra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0