Can you imagine a world without men? No crime and lots of happy fat women.

hallå! måste skriva ett sista inlägg innan jag lägger mig. efter senaste inlägget har jag
hunnit plugga massor inför provet och sen har jag sett på top model. jag tycker dt är så
himla skönt att bara vara hemma. skulle stanna hemma i veckor om jag kunde. lat med
andra ord kanske. känner mig ganska redo inför provet och redovisningen imorrn. skön
känsla. måste dock till skolan ca. en halvtimma innan jag börjar så jag hinner skriva ut
mina papper plus plugga lite på de, som kompensation eftersom jag alltid brukar plugga
på tåget. ja, dt har i princip vart min dag. ja just dt, fick ett sms från kära och urgulliga elise,
hon berättade att vi tyvärr inte ska se jason nästa lördag. hennes bror jobbar nämligen inte
med bolaget som arrangerar allt. bummer. men jag hade redan accepterat mitt öde:
dt är nog inte meningen att jag ska se honom den här gången. man får ta dt som dt är bara.

lite TVnörd varning igen: tycker längre inte att claire ska vinna top model, hon är ju super
taskig. hon verkar ju vara en sån som kan tracka en så att den helt bryter ihop, ond är nog
perfekta ordet! är rätt så rädd för hennes stirriga ögon. stackars dominique!
hahahaha fy vad töntigt, som att allt är på riktigt, tar mig nästan in i situationen 8)

jag och syster tänkte på något roligt som hände mig för några år sen, vi var på "gården" och
lekten med kompisarna när en tjock lite pojke på typ 3 bast kommer fram till mig, pekar på
mig och skriker "chocolada" med typ tysk dialekt. HAHA vet du vad han gör sen!?
han tar tag i min hand och BÖRJAR GNAGA PÅ DEN!! ser jag ut som .. choklad? HAHAHA

nu ska jag plugga lite till, vi får höras imorgon. god natt, vi hörs när vi hörs!



Kommentarer
Postat av: Nora

HAHAHAHA ASSÅ hahahahahah förlåt soraia men ja rullade när ja läste det där om att han gnaga på din hand, ja gjorde en "Ayaan" xD

2008-09-19 @ 16:50:48
Postat av: soraia

HAHAHA dt är lugnt, jag tycker att dt är så JÄVLA roligt :DDD

2008-09-19 @ 17:09:49
URL: http://soraiaforpresident.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0