By the grace of God, I do not rest at all.

God Kväll!

rätt sent nu, dt har vart en rolig och glad dag. dt var längesedan jag hade såhär roligt!
har tyvärr inte hunnit blogga något, har vart mycket att göra och ställen att vara på. har vart massor
med familjen och släktingar, sedan så har jag vart med ifrah och faisa på kvällen. dt var så sjukt
länge sedan jag såg de. man skrattar så mycket med de haha. Eid är alltid roligt med god mat och glädje.

har "samlat" ihop c.a. 700 spänn idag, var inte så mycket, men jag är nöjd! har redan använt lite,
köpte ett linne med tryck, en svart baströja och så en topp som jag faktiskt sydde om till en midjekjol.
ascoolt! tycker resultate blev rätt så snyggt, ska ha den imorgon :)

imorrn är dt skola som vanligt, skönt att man fick stanna idag dock. slutar runt 4 istället för halv 12.
bummer. efter dt så ska jag åka till stadsbibblan och såplugga. dt ska bli spännande och se hur dt
går, har aldrig tidigare åkt dit och pluggat själv. men men. lättare att koncentrera sig då.
dt är dt även fast man är med andra också, man får inte ett ord ur sig, man är rädd för de läskiga
blickarna man får.

nu är jag rätt så trött efter en lång dag, ska ta och sova snart. vi hörs när vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0